Ny termin

29 Sept 2011

Jag tycker det är tid för mig att börja blogga igen... Har väntat tillräckligt länge nu. En ny termin i skolan har kört igång. Mitt sista år på utbildningen. Det är nu det riktiga allvaret börjar. Praktik, examensarbete - jobb.

Idag kom jag hem från Warszawa efter tre dagar i Polen. Kul att se ännu en storstad och hälsa på en av mina bästa vänner som pluggar till veterinär nere i Polen. Jag hoppas på att hon ska orka alla 4 åren där nere då hon kommer från Sverige och är uppvuxen här. Det är inte enkelt med annan kultur, språk och skola. Hon offrar familj och vänner för att uppnå det hon alltid velat jobba med. Jag beundrar henne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0