En bild i timmen...

29 november 2011

Går upp klockan 07.00 för att klä på mig och sminka mig.




Äter frukost, fil och müsli, ägg, juice. Ingen stor ätare på morgonen precis...




Klockan 08.00, tar tåget till Malmö för att komma till skolan.




Klockan 09.00 anländer till Malmö, alla ska till jobbet/skola...




Kommer till Malmö högskola och sätter mig i en av våra mac salar
för att jobba... äckliga tangentbord, blä!




Klockan 10.00 - Therese kommer till skolan, woho! Vi sätter oss för att
jobba med en uppgift i grafisk affärsverksamhet aka case 7.




Klockan 11.00 - Jobbar på fram till lunch....




Klockan 12.00 - Käkar lunch med Lena och Therese.
Någon mega god sallad som jag gjort, innehållande min favorit FETAOST!




Trött student?




Kaffe efter lunch gör susen!




Har man tur kan man få soffplats när man ska äta lunch.
I värsta fall får man slåss om saken...




Klockan 13.00, mer plugg på gång.. En av våra mac salar på
Malmö högskola.




På vissa tagentbord kan det finnas små budskap... Hej!




Klockan 14.00 Sara kom till skolan efter att varit på
weekend i London några dagar.




Klockan 15.00 - Handledar möte med lärare sen fortsatt jobb, suck! Det tar aldrig slut...
Therese tror att skoluppgifterna försvinner om man drar tröjan över huvudet.
Jag är ganska säker på att hon har fel...




Klockan 16.00 - Sitter på centralen för att ta tåget hem 16.07, tåget
blir inställt och jag får vänta till nästa tåg 16.40. Väl på tåget är det
dubbelt så mycket folk eftersom alla väntat. Skandaltrafiken
har endast en tågvagn vilket resulterar i att alla får stå upp hela vägen..
Klockan 17.00 är jag alltså fortfarande på tåget.




Klockan 18.00 - Väl i Ystad bjuder mamma på mat, riktigt gott efter
den intensiva tågfärden..




Klockan 19.00 - Sitter och pratar med mamma, bläddrar i H&M katalogen
och tittar lite på tv innan jag beger mig hem igen.




Klockan 20.00 - Kommer hem, städar undan lite i lägenheten,
tänder ljus för att få lite mer värme och pluggar lite till.





Klockan 21.00 - Sätter mig vid datorn och kollar runt lite för att sedan
kolla tv och gå och lägga mig. Dags att städa skrivbordet?

Kommentarer
Postat av: Susanne

FULLKOMLIGT ÄLSKADE DETTA INLÄGGET!!! Underbara bilder som verkligen förmedlade alla känslor under dagen, det känns som om man upplevt samma saker som du! och jättekul att se hur din dag såg ut :D Åhh grymt inlägg helt enkelt! Hoppas jag kan göra ett liknande en dag när du är med i dagen :D

2011-12-12 @ 10:27:44
URL: http://moonwaalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0