Living in paradise

22 maj 2011

Dags för lite uppdatering! Bor hos Frida och hennes härliga familj i ett stort trevåningshus just nu där jag har ett gästrum. De har jätte härligt uterum och trädgård som har varit grymt att få ta del av när det varit fint väder. Har haft roliga ute kvällar med Frida och mycket glädje av familjen. Kommer helt klart sakna dem när jag flyttar 30 maj till min egna lägenhet. Men det ska bli kul och skönt ändå. Är förvantansfull! Ska bli skit kul att få inreda själv och bestämma hur allt ska se ut. Tyvärr är det fjärdevåningen utan hiss, men jag ska nog få upp möblerna! haha

Det blev inga analoga bilder idag heller. Ni får vänta ett tag till. Precis lämnat in en ny rulle som snart är klar. Kanske blir det någon av de jag lägger upp nästa gång. Alla fall idag kommer bilder från en mysig kväll när jag och Ingrid gjorde pizza. Riktigt enkelt men ändå så gott!







Hemma gjord pizza, mumms!










Jag, ute i trädgården i härliga hängstolen! Foto Ingrid Sangberg






Foto Ingrid Sangberg





 

Är inte min nya lampa fin? Den ska med till nya lägenheten!







Stinas fina katt Chica, myser på mattan!







Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej Maria!!! Gud vad fina foton du tar, fortsätt blogga för detta vill jag läsa! Hoppas vi ses snart! Puss Susanne

2011-05-22 @ 22:37:46
URL: http://moonwaalk.blogg.se/
Postat av: sara

Jättefina bilder. Ser härligt ut! :)

2011-05-23 @ 11:24:24
URL: http://saraeleonore.blogg.se/
Postat av: Susse

hahaha ja jag har bloggat i några år nu mest för det är roligt att komma ihåg allt man gör hah! Ja absolut nästa vecka kan jag! röstar på öl på möllan! :D

2011-05-23 @ 22:36:23
Postat av: Susse

hahaha ja jag har bloggat i några år nu mest för det är roligt att komma ihåg allt man gör hah! Ja absolut nästa vecka kan jag! röstar på öl på möllan! :D

2011-05-23 @ 22:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0