Highwaymen

26 maj 2011

Har hämtat mina analoga bilder på expert nu. Blev förvånad över hur bra exponeringen blev, då jag inte har någon ljusmätare på den analoga kameran. Så det var kul! Kommer lägga upp bilder så fort jag scannat in dem.

Imorgon bär det av till Blekinge för att först träffa Frida i jämshög och sen vidare till min kusin David i karlshamn. Det ska bli skönt att byta miljö lite, även om det inte är speciellt långt iväg. Var länge sen jag träffade David så det ska bli kul! Hoppas bara på bra väder över helgen!

För övrigt är skolan snart färdig för denna terminen. Väldigt skönt, då jag är riktigt skoltrött! Har bara en cms uppgift kvar och en oppositionsrapport som jag snart är färdig med. Cms uppgiften går ut på att göra en portfolio eller markandsföra sig själv genom en wordpress sida. Wordpress = ett modernt publiceringsverktyg med fokus på utseende, webbstandard och användarvänlighet. (Riktigt nördigt haha!), antar att man blir lite nördig när man går en sån här utbildning. Men det är kul att lära sig nya saker!

Hoppas ni får en trevlig helg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0