Bröllop

19 mars 2011


Andra gången jag fotograferar bröllop nu på egen hand utan Marit Lasson. Att fotografera bröllop är väldigt tacksamt även om man alltid är nervös innan. Det är bra att åka till platsen några dagar innan för att ta lite testbilder och se var det är bäst ljus. För det mesta brukar man fotografera brudparet innan eller efter vigseln. Men denna gången var jag med undertiden vilket var väldigt kul. Det var mycket kärlek i luften och gästerna var spända och förväntansfulla. Man blev rörd av deras löften och av att se riktig kärlek. Trodde inte jag skulle bli det, men det var väldigt stämningsfullt. Nästa gång tänker jag lägga ut analoga bilder istället tänkte jag.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0