You decide, it's your life

6 feb 2011

Nu när vi bott i hus har jag kunnat utnyttja min studio nere i källaren. Har tagit lite bilder som jag tänkte lägga upp idag. Det har varit riktigt kul att kunna plåta med den. Eftersom min egen dator inte fungerar är bilderna inte redigerade. Men jag tycker de talar för sig själv ändå.


I skolan har jag börjat två nya kurser, grafisk design och crossmedia. Det är skit skoj då båda kurserna är kreativa! I grafisk design ska jag göra ett bokomslag och i crossmedia jobbar vi i grupp där vi ska ta fram en produkt, tjänst eller lösning som innehåller parallellpublicering och crossmediala inslag. Tillexempel en bok, den kan man få i tryck men även digitalt som pdf, ljudbok och kanske finns den också i film.

Här kommer alla fall några bilder från studion.

 

 

 


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0