Warszawa

17 december 2011

Inatt när jag kom hem från Malmö låg det ett julkort på golvet. Det var från Isabelle, hon hade skickat det ända från Warszawa. Fy fan vad glad jag blev, rent ut sagt! Saknar henne så sjukt mycket. Hon är en av mina bästa vänner som jag känner att jag kan realtera till när det händer något jobbigt i livet. Hon är en kämpe och gör allt för att fortsätta stå upp även om hon skulle ha en riktigt motgång. Jag beundrar henne att hon orkar ibland.

I september var jag och Ingrid där och hälsade på henne och nu ska jag snart åka dit igen. Den 27 december, närmare bestämt. Det ska bli jätte kul att komma ner där igen. Här är några bilder från när vi var där i September.


Gamla staden i Warszawa.




Kulturhuset





Isabelle bor tillsammans med en annan tjej som heter Linnea, här är deras kök.





Här är deras fina vägg, fylld med snygga kändisar och allt som säger emot förhållande.
"Äktenskap känns instängt!" haha






Ingrid och Isabelle och lite av mina ben i hennes mysiga rum.





Warszawa har ca 2 miljoner invånare.







Vi käkade jätte god och billig kina mat på ett ställe nära Isas lägenhet.








Gamla staden i Warszawa, så himla fint med alla gamla husen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0