Julafton

24 december 2011

Blev så mycket bättre än väntat. Började med en mysig start på morgonen, julfrukost hos mig, med vänner. Vi käkade och spelade julklappspelet. Blev mycket skratt och det var riktigt trevligt! Mina, Nattis och Ludvigs scones som vi bakade på morgonen blev ganska goda, dock lite väl tjocka. ( jag tar på mig skulden för det ) Men de var uppskattade ändå!

Klockan 15.00 blev det kalle hos mamma, av trötthet då vi var ute dagen innan råkade jag somna på soffan. Klockan 17.00 kom släkt och vi åt julmat. Riktigt trevligt och god mat från Lisas skafferi. Detta året var min kusin också med från Karlshamn, vilket förhöjde stämningen.

Slutade med att Ingrid, David och Casper satt i min soffa, när de åkt somnade jag.

En julafton full med kärlek, precis så som jag vill ha den!

Julfrukost hos mig, Natti, Carro, Ingrid och Marcus.



God frukost innehållande: scones, bullar, ost, marmelad, skinka, te, kaffe, choklad,
vindruvor, clementiner med mera.



Natalie, Fia, Ingrid och Marcus.




Marcus och Carro.



Julklappspelet slutade med att alla hade fått varsin julklapp när klockan ringde. Perfekt!



Julmys hos mamma med god mat.

Kommentarer
Postat av: Isa

Vad fint Bus!! Jag önskar jag hade varit med! Men vi ses snart i alla fall :) Bara några veckor kvar!! PUSS

2012-01-05 @ 07:26:31
URL: http://veterinarystudies.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0