Gravity

11 december 2011

Skolan går framåt, inte många veckor kvar nu tills jag får vara lite ledig. Ska bli så himla skönt, då det varit väldigt intensivt den sista tiden.

Helgen har varit riktigt bra. Fredagen blev det bio med en tjej som jag är ledsagare till vi var och såg "Den sista mammuten", drama där Gérard Depardieu har huvudrollen. Väldigt speciell måste jag säga. Ingen film jag hade tittat på igen... Sen blev det idol final tillsammans med mamma, de flesta vet väl att Amanda Fondell vann, tyckte både hon och Robin var värda en första plats. Jag var så trött så jag somnade redan lite över 11.

Lördagkvällen spenderades med Ingrid och Sara (till en början med) efter vi gått ut mötte vi Saras bror (Pontus) och hans vänner och hennes pojkvän Christoffer. Sen träffa vi Casper, Max och hans vänner och Ludvig. Slutade med att vi landade i min lägenhet som vanligt. Riktigt bra kväll! Behövdes kärlek efter denna jobbiga veckan.


En kväll med pizza, vin och skratt och massa underbara vänner.




Sara och Ingrid i min lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback