Ålder spelar ingen roll

1 nov 2010

Jag måste bättra mig på det här med bloggen.. Nu har det gått lång tid tills jag skrev sist så jag tänkte att jag skulle lägga upp ett kort inlägg idag. Jag ser också att jag måste fotografera mer så jag har lite bilder att lägga upp.

Det har varit en stor omställning för mig på sista tiden, mycket har förändrats. Men nu äntligen känns det som jag börjar landa lite, även om det går upp och ner. Utan mina vänner, Andreas och andra väldigt nära som hjälpt mig hade jag aldrig stått upp idag. Ville bara säga att jag älskar er jätte mycket och varje sak vi gör tillsammans gläds jag åt. Man uppskattar varje dag man får skratta på ett helt annat sätt.

På bilden ser ni Joacim som jag fotograferade för några veckor sedan. Han är jätte gullig, 1,5 år. Man känner bara för att behålla honom när man träffar honom. Hans mamma är minst lika gullig. Har verkligen märkt på sista tiden att ålder inte spelar någon roll. Man kan få så mycket kärlek, erfarenheter och kunskap av andra människor vare sig de är 20 eller 80 år. Det är spännande tycker jag att man kan utbyta tankar och förstå varandra även om det är stor ålderskillnad. Jag tror man kan få mycket styrka och kunskap av att umgås med människor i alla åldrar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0