You live, you learn

20 dec 2010

Jag antar att man lär sig till slut, eller alla fall lär sig hur man ska handskas med det. Om inte annat vänjer man sig, tyvärr. Jag hoppas bara det ska ta slut någon gång så jag får tillbaka den personen jag en gång kände. Man blir så arg, orolig, frustrerad och ledsen. Tillslut vet man inte vad man ska göra för ingenting hjälper. Så mycket känslor som man får lära sig hantera för att själv klara av allting. Om inte annat lär man alla fall känna sig själv. Jag antar att de som inte känner mig undrar vad jag pratar om, men jag känner att göra denna bloggen så personlig är ingenting jag vill. Min blogg är inte till för självömkan utan för att ni ska få ta del av mina bilder, och förhoppningsvis uppskatta dem. Kanske lära känna en liten bit av den kreativa människa jag är. Vill ni kontakta mig angående mina bilder kan ni nå mig på: [email protected].

Idag har jag haft trevligt besök av två tjejer ifrån klassen. Vi fikade och hade lite julmys hos mig. Det var jätte trevligt! Vi diskuterade att kanske starta någon kreativ grupp eller något. Där man träffas en gång i veckan eller liknande och skapar tillsammans. Tillexempel målar eller fotograferar eller vad man nu än vill göra så kan man få inspiration av varann. Om det är något ni skulle vilja vara med på får ni gärna höra av er.

Imorgon bär det av till Malmö för att handla de sista julklapparna, hoppas på att hitta det jag är ute efter.



Kommentarer
Postat av: Cornelia Jeppsson

skriv mer i din blogg maruschka :) hade ni det kul på julafton?

2010-12-28 @ 21:36:49
URL: http://corrrre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0